Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Επιστολή του Γιάννη Σηφάκη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ

Επιστολή του Γιάννη Σηφάκη

Επιστολή του Γιάννη Σηφάκη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Κώστα Πετράκη για το προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών και παράκαμψη προς Αριδαία

Κε Διευθύνοντα Σύμβουλε,

Ο αγιασμός στη Βουλή των βουλευτών (για την επόμενη Κοινοβουλευτική περίοδο) την ημέρα και ώρα της επίσκεψης σας στην Πέλλα δεν μου επιτρέπει να παραστώ σε αυτήν.

Επιθυμώ όμως να σας επισημάνω ότι η προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών και η παράκαμψη προς Αριδαία είναι πάνδημο αίτημα της κοινωνίας και των φορέων Πέλλας και Φλώρινας. Συνημμένα επισυνάπτω κοινό αίτημα όλων των φορέων (Όλων των Δημάρχων Πέλλας και Φλώρινας, των δύο αντιπεριφερειαρχών, επιμελητηρίων, δικτύου πολιτών για τον σιδηρόδρομο στην Πέλλα κ.α. σε κοινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Διοικητήριο της Πέλλας παρουσία μου.

Το έργο αυτό είναι απολύτως απαραίτητο να ενταχθεί στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ. Όχι μόνο γιατί αποτελεί την «ευθεία» οδό και ούτε μόνο γιατί είναι έργο σε κάμπο χωρίς ιδιαίτερα τεχνικά (αφού μπορεί να ξεκινήσει από το Άδενδρο ή κάποιον κοντινό σταθμό, μετά την γέφυρα του Αξιού) και ούτε μόνο γιατί υπάρχει έτοιμο ένα σημαντικό τμήμα απαλλοτριώσεων παράλληλα στην Εθνική οδό Χαλκηδώνας – Γιαννιτσών- Μαυροβουνίου και με υφιστάμενη απαλλοτρίωση στο τμήμα Σκύδρα- Αριδαία.

Πρώτιστα γιατί είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Πέλλας μετά και από την καταστροφική για την Πέλλα «κλοπή» της Εγνατίας Οδού από την αρχαία της χάραξη που έγινε στο παρελθόν με ευθύνη των τότε κυβερνήσεων και των τοπικών παραγόντων που σιώπησαν «ηχηρά» στην απαράδεκτη αυτή πράξη.

Για το έργο αυτό έχω προσωπικά καταθέσει ερώτηση στη Βουλή (που επισυνάπτεται) και έχω συναντηθεί σε πολλές συσκέψεις με την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Πέρκα, με τον προκάτοχο σας καθώς και με τον Υφυπουργό ΕΣΠΑ κ. Χαρίτση για την χρηματοδότηση του.

Ο προκάτοχος σας σε συνάντηση που είχα από κοινού με το δίκτυο πολιτών για το σιδηρόδρομο (που παλεύει για αυτό το έργο επί 20 και πλέον έτη) είχε δεσμευτεί σε επικαιροποίηση της εγκεκριμένης από τον Οργανισμό σας μελέτης σκοπιμότητας και σε ένταξη του έργου στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ.

Το τμήμα αυτό με ηλεκτροκίνητη γραμμή μπορεί να αποτελέσει τμήμα της προωθούμενης από την κυβέρνηση σιδηροδρομικής Εγνατίας και ακόμη τμήμα του εμπορικού άξονα 10 προς την Ευρώπη για την φτηνότερη, ασφαλή, γρήγορη και ποιοτική μεταφορά αγροτικών προϊόντων της Πέλλας στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης και της Ρωσίας.

Ακόμη για το έργο έχει συνταχθεί με συμμετοχή μου (με την ιδιότητα μου ως μηχανικού από κοινού με έγκριτο κατασκευαστή έργων ΟΣΕ) ενδεικτικός προϋπολογισμός εργασιών, προμετρήσεις κλπ.

Όλα τα στοιχεία αυτά αλλά και άλλα που αφορούν το απαραίτητο αυτό έργο θα σας προσκομίσω στο γραφείο σας σε συνάντηση που θα σας ζητήσω τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Ελπίζοντας ότι θα συμβάλλετε στην προώθηση του σημαντικού αυτού έργου με συγκεκριμένες ενέργειες

Γιάννης Σηφάκης
Βουλευτής Πέλλας

17 σχόλια:

  1. Προσγειωθείτε στη πραγματικότητα! Προσπαθείστε για αυτά που πραγματικά μπορείτε.
    Μας κουράσετε και οι δύο....
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραλληλα με την προσπαθεια για την οικονομια, να ανεβει το εισοδημα του αγροτη κλπ η Πελλα πρεπει να παλευει για τα μεγαλα αιτηματα και να μην χανει συνεχεια υποδομες ( οπως εχασε την Εγνατια). Δεν τιθεται θεμα προσωπικης αντιδικιας αλλα πολιτικης για το ποια πρεπει να ειναι τα αιτηματα της Πελλας, αυτο να το χαιρεσαι. Για τον προαστιακο αληθεια ολοι ξερουμε ποιος το παλευει, ετσι δεν ειναι; 5 χρονια τον ειχαν θαψει στα συσταρια μεχρι που τον..ξεθαψε ο Γιαννης

      Διαγραφή
    2. ΓΙΆΝΝΗ ΜΗ ΣΕ ΘΆΨΕΙ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΓΙΑΤΊ ΤΏΡΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΞΕΘΑΨΕΣ ΕΊΝΑΙ ΆΚΥΡΑ... Ο ΘΌΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΎΝ ΑΠΛΆ ΤΟΝ ΜΙΣΘΌ ΣΟΥ...
      ΑΛΛΆ ΠΕΡΙΜΈΝΑΜΕ ΑΠΌ ΣΈΝΑ. ΑΛΛΑ
      Βασικά αν θέλετε και οι δύο Συριζαιοι βολευτες μας Κάντε έργα και μετά ταπεινά ανακοίνωσης. Απόλυτη ξεφτίλα

      Διαγραφή
    3. Και για πες μου 11:16
      Το τρένο πως ακριβώς θα βοηθήσει να ανέβει το εισόδημα του αγρότη?
      Θα μεταφέρονται αφορολογητα και με καλύτερη τιμή με αυτό οι αγροτικές παραγωγές?
      Η ψάχνεται ευκαιρία να βολεψεται και αλλους δικούς σας όπως κάνετε τελευταία?
      Σε ενα άχρηστο και δαπανηρό έργο που δεν εξυπηρετεί παρα ελάχιστους.
      Αν θέλετε να κάνετε κάτι ουσιώδες φτιαξτε τον δρόμο, την παράκαμψη Παραλίμνης-χαλκηδονας.
      Και αφήστε τις παπαριες.
      Αλλά έτσι μαθατε.
      Και σε αυτό ερχοσαστε δεύτεροι εσείς απο την μεριά του Σηφάκη.
      Παραδεχτειτε οτι σας έφαγε στην στροφή η Τζάκρη.
      Γι αυτό πρωτοτυπήστε.
      Τρένο αυτή?
      Πλωτή σύνδεση μέσω μπελιτσας-καραντερε με Θεσσαλονίκη.
      Ανοιξτε τα ποτάμια της Αριδαίας κάντε την Βενετία.
      Δεν σας αρέσει?
      Πείτε οτι θα φερετε αεροπλάνα, υδροπλάνα η διαστημόπλοια.
      Έτσι και αλλιως στα παπατζιλικια είσαστε πρωτοι και με διαφορά

      Διαγραφή
    4. ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ Μ... ΧΤΕΝΙΖΕΤΕ

      Διαγραφή
    5. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΕΙ ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΘΛΙΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

      Διαγραφή
  2. Αφήστε τις μπούρδες.
    Αφήστε τις βλακείες περι Εγνατίας.
    ΞΑΝΑ:
    Προσγειωθείτε στη πραγματικότητα! Προσπαθείστε για αυτά που πραγματικά μπορείτε.
    Μας κουράσετε και οι δύο....
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KANTE TA 50 METRA STHN EISODO STON STAUMO THS EDESSAS KAI AFHSTE TA EPIKOINWNIAKA PAIXNIDIA OLOI OI BOYLEYTES TOY NOMOY PELLAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιαννη για βγαλε καμμια ανκοινωση και για τους αγροτες που ελεγες για τις εισφορες οτι δεν θα ανεβουν.7 τοις εκατο εισφορα υγειας και προχθες στα γιαννιτσα στο νοσοκομειο με στειλανε για ακτινες σε ιδιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 10:44 και 11:26 δυστυχώς υπάρχουν άτομα σαν εσένα που ο τόπος μας, εχει μείνει τόσο πίσω. Θυμάμαι όταν παλεύαμε για τον χαρακτηρισμό της Πέλλας ως παραμεθόριας περιοχής με την καταβολή του σχετικού επιδόματος, στην ημερίδα της Σκύδρας βγήκε ο τοτε νομαρχιακός συμβουλος Ταπαζιδης και είπε οτι είναι πολλά τα λεφτά που πρέπει να δώσει η Αθηνα και δεν προκειται να εγκριθεί απο την κυβέρνηση. Και όμως εγκρίθηκε και ακόμα και σήμερα δίνεται αυτό το επίδομα. Μπράβο στον κ. Σηφάκη που το έκανε σημαία και το ψάχνει. Να είσαι βέβαιος ότι το έργο θα γίνει, επειδή το ζητάνε οι επώνυμοι αλλά και ο λαός (οχι βέβαια εσύ, που αφού πεινάς δεν πρέπει να γινει κανενα έργο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ η Αγαπητή 2.57 λες ευγενικά ανοησίες.
    Ονειρέψου ότι θέλεις.
    Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
    Αυτό το οποίο ξαναλέω είναι να προσγειωθούν στα μικρά, στα αληθινά, σ' αυτά που τώρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορούν να γίνουν γιατί όλα τα άλλα αυτή την εποχή είναι δυστυχώς Μαυρογιαλούρικα...
    Απλά χάνουν χρόνο.
    Ας ήμαστε ρεαλιστές και πραγματικοί!
    Και κυρίως ας κάνουν έστω και κάτι απο αυτά που υποσχέθηκαν.
    Τα πιο μικρά, τα πιο απλά.
    Ας δούμε κάτι επιτέλους!
    Η Πέλλα έχει και Υπουργό και Βουλευτή.
    Πότε θα δούμε επιτέλους κάτι;
    Μας έχετε πρήξει με αοριστικολογίες και με πράγματα που ούτε στον ύπνο σας δεν μπορείτε να κάνετε.
    Έχω την εντύπωση πως ο κυβερνητικός χρόνος στην Πέλλα σταμάτησε πολλά χρόνια πριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://aridaianews.blogspot.gr/2016/10/blog-post_63.html?m=1 σηφακη τι πίνεις?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιάννη πες αλεύρι. Το αφεντικό σε γυρεύει.
    Με την ψήφο σου ναι σε όλα πήγες την Πέλλα και όλη την Ελλάδα στην εποχή της φεουδαρχίας. Εσύ επέλεξες να πας με τους φεουδάρχες. Τι μας τσαμπουνάς για τον προαστιακό τώρα αφού με την ψήφο σου πουλήθηκαν τα τρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α ρε Γιαννη α ρε Γιαννη, παει καικες κ εσυ, κριμα εμπλεξες με τους μεγαλυτερους ψευτες και ανικανους που γεννησε αυτη η χωρα, δεν πειραζει, ζησε τ ονειρο σου, κατι θαχεις να λες στα γεραματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΡΕ ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ.
    Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
    ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ,"ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ" ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΪΚΗ ΘΥΜΟΣΟΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΜΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΜΩΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ"

    «Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» συνεχίζει την προσπάθεια διεκδίκησης κατασκευής του νέου σιδηροδρομικού άξονα πιστεύοντας ότι:
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ:
    Θα συμβάλλει ουσιαστικά στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ αφού θα διευκολύνει:
    • τις μετακινήσεις προσώπων – κύρια εργαζόμενων- και εμπορευμάτων από και προς τη Θεσσαλονίκη , τη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης όχι μόνο από το νομό ΠΈΛΛΑΣ αλλά και τους νομούς ΦΛΩΡΙΝΑΣ και ΚΟΖΑΝΗΣ σε χρόνο πολύ μικρότερο από αυτόν που επιτρέπει η υπάρχουσα σιδηροδρομική σύνδεση .
    • την μετακίνηση επισκεπτών προς τις περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος.
    • Την προαστικοποίηση των δορυφόρων πόλεων της Περιφέρειας ( Χαλκηδόνα ,Κουφάλια, Πέλλα, Γιαννιτσά, Καρυώτισσα, Σκύδρα ,Έδεσσα) και την αποκέντρωση του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της αλληλεπίδρασης και συμπληρωματικότητας, με αποτέλεσμα την ενίσχυση του κατασκευαστικού τομέα και των τοπικών αγορών.
    Θα είναι ισχυρός σύμμαχος για το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ αφού:
    • . Θα αποθαρρύνει τη χρήση του Ι.Χ. με αποτέλεσμα τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, ενισχύοντας έτσι τη λήψη μέτρων κατά του φαινόμενου του θερμοκηπίου και της ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ.
    • Θα μεταφέρει με ασφάλεια και χρονική ακρίβεια επιβάτες και αγαθά περιορίζοντας τα ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.
    • Θα μειώσει το ολοένα και αυξανόμενο φορτίο των εισερχόμενων μεταφορικών μέσων στην πόλη της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή της ανακούφιση.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ :
    • στην ήδη υπάρχουσα γραμμή απομένει να προστεθεί το τμήμα ΓΕΦΥΡΑ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ – ΣΚΥΔΡΑ μήκους 44 χιλιομέτρων μόνο αντί για τη προβλεπόμενη -από σχετική πρόταση -διπλή γραμμή ΠΛΑΤΥ– ΕΔΕΣΣΑ μήκους 74 χιλιομέτρων.
    • Το ΠΕΔΙΝΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ της περιοχής και η απουσία άλλων εμποδίων εκτός του ποταμού Αξιού ελαχιστοποιούν το κόστος και τον χρόνο κατασκευής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News